Subject: RHS muudatusettepanekute arutelu
From: "Ingrid Peek" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 17:18:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

RAM veebilehelt allolev info:

27.05.2025 Rahandusministeerium valmistab ette RHS-i muudatusi. Varem
kogutud ettepanekute baasil oleme välja valinud olulisemad muudatused,
mille kohta soovime enne eelnõu koostamist kuulda turuosaliste arvamust.
Kutse on saadetud ettevõtlusorganisatsioonide ja suuremate hankijate
esindajatele. Koosolek toimub Rahandusministeeriumis 3. juunil kell
14.30-17.00. Kohtade piiratuse tõttu on teistel huvilistel  võimalik
arutelu  jälgida Teams-i vahendusel, kuid mitte sekkuda arutelusse.
Virtuaalselt osalejatele on avatud Teams-i tekstivestlus ja küsimustik.
Registreerimine on avatud kuni 1. juunini siin avaneb uues vahekaardis.

Kuna teavitus on tulnud lühikese tähtajaga, on jäänud see PPA-l
tähelepanuta. Tekkis küsimus, kes olid need suuremad hankijad, kelle
esindajatele kutse saadeti? Kuna ka PPA esitas muudatusettepanekuid, siis
oleks samuti olnud soovi osaleda, kuid PPA kahjuks kutset ei saanud.

Palume tagasisidet, millised olid välja valitud olulisemad muudatused,
millele arutelu käigus turuosaliste arvamust küsiti ja millised olid
arutelude tulemused ja järeldused.

Lugupidamisega

Ingrid Peek

talituse juht

hanke- ja lepingutalitus

Politsei- ja Piirivalveamet

mob 5194 3600

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.politsei.ee